FRENCH PETROL PROBLEMS

richie said:
Is as close as I can get it, CALL MRS WHATTON, she is French...

When she gets back from school I'll get her to check.

:)

Or...

E. J. Cambell Evans said:
Excellent Reprobate - top job. :thumb I will print this off and keep it in my tank bag before the next blat to France. I will trust you & assume that it is correct, but if I end up in some French clink having caused an Anglo - French incident, I will let you know. :D

Bonjour, je suis un putain de rosbief, est on utilise une system pour les cartes du credit qui n'est pas du tout compatible avec le system Francais...donc, est-ec que vous pouvez rendre moi une grande service, est si je vous donnez les euros en espece, pouvez vous utiliser votre carte bleu pour acheter l'essence pour moi. Autrement, je vais t'ecrabouiller comme une merde et je vais t'incendier ta bagnol...

Or

Ho, I'm one of those English gits and we've got this credit card system which is incompatible with the one in France. Could you do me a huge favour, and use your card if I give you the cash equivalent? Otherwise I'll crush you like the piece of sh*t you are , and burn your car to the ground...

Ohh....eerrrr Merci.

Originally posted by Reprobate
Unfortunately this machine will not accept my card. As I / we are very low on Petrol, would it be possible for you to use your card in return for Euros? Thank you!

Looked good to me, but as my French teacher used to shout at me - "You speak French like a Chinaman!" I thought I'd check with my French missus and her version is:

Malheureusement cette machine n'accepte pas ma carte. Je n'ai plus beaucoup d'essence. Serait-il possible que utilisiez votre carte en échange pour des Euros ? Merci!

Chris

Re: Or...

franco said:
Bonjour, je suis un putain de rosbief, est on utilise une system pour les cartes du credit qui n'est pas du tout compatible avec le system Francais...donc, est-ec que vous pouvez rendre moi une grande service, est si je vous donnez les euros en espece, pouvez vous utiliser votre carte bleu pour acheter l'essence pour moi. Autrement, je vais t'ecrabouiller comme une merde et je vais t'incendier ta bagnol...

Or

Ho, I'm one of those English gits and we've got this credit card system which is incompatible with the one in France. Could you do me a huge favour, and use your card if I give you the cash equivalent? Otherwise I'll crush you like the piece of sh*t you are , and burn your car to the ground...

Ohh....eerrrr Merci.

Or alternativly

Eh conard fait moi le pleine, si non je te caisse la tete...

:D

Give these a go...

Où est la maison plus de whore proche? Je suis horny et j'ai besoin de recevoir de vrai rapide. Dit, vous wanna va snort quelque cocaïne dans l'allée postérieure?

M'aider, je n'a pas de jambe!

Vous pouvez plaire l'appel m'un taxi? Je suis piss bu, et si je je rentre ne pourrait pas le faire. Oh, et pendant que vous êtes à il, pourrais-je recevoir un autre coup de tequila? Je n'ai pas embrassé ma toilette un peu plus tard.

Whatton said:
Give these a go...

Où est la maison plus de whore proche? Je suis horny et j'ai besoin de recevoir de vrai rapide. Dit, vous wanna va snort quelque cocaïne dans l'allée postérieure?

M'aider, je n'a pas de jambe!

Vous pouvez plaire l'appel m'un taxi? Je suis piss bu, et si je je rentre ne pourrait pas le faire. Oh, et pendant que vous êtes à il, pourrais-je recevoir un autre coup de tequila? Je n'ai pas embrassé ma toilette un peu plus tard.

Spooky, that sounds exactly comme moi the nicht.....;-))

I kept hearing this when I last went to France...

Aide! Je suis dignement marché par un homme gros enivré!

:confused:

CJG said:
I thought I'd check with my French missus and her version is:

Malheureusement cette machine n'accepte pas ma carte. Je n'ai plus beaucoup d'essence. Serait-il possible que utilisiez votre carte en échange pour des Euros ? Merci!

That is correct, I'm sure, but my translation is literally, not colloquial.

A more colloquial version would be:
"Écoutez, vous morceau d'excrément. Si vous ne me donnez pas l'essence pour ma machine, j'urinate de volonté dans votre réservoir. Hé, ne courez pas loin, je vous payerait. Ampèreheure bien, siphon d'I'll l'essence de votre voiture. Merde, c'est un diesel."

Translation:
"Listen, you piece of excrement. If you do not give me petrol for my machine, I will urinate in your tank. Hey, do not run away, I would pay you. Ah well, I'll siphon the petrol from your car. Shit, it is a diesel."

Back
Top Bottom